Servicii

Echipa Alpha Dental îți stă la dispoziție cu o gamă largă de servicii stoamtologice, într-o abordare modernă și complet personalizată. Descoperă ofertele noastre și programează-te pentru o consultație!

Implantologie dentară

Implantul dental reprezintă cea mai sigură alegere când vine vorba despre înlocuirea unuia sau a mai multor dinți lipsă. Restaurarea completă, atât din punct de vedere estetic, cât și funcțional, se realizează fără durere, rapid și sigur

Estetică dentară

Fațetele dentare reprezintă structuri fine din ceramică aplicate pe suprafața dentară a dintelui cu scopul de a-i îmbunătăți aspectul.

Protetică

Coroanele și punțile dentare reprezintă amprenta reconstruită a dintelui, care le redă acestora dimensiunea normală, consolidând și îmbunătățindu-le structura.

Odontoterapie restauratorie

Odontoterapia presupune tratamentul cariilor dentare, fără a afecta pulpa dentară, aplicând metode de restaurare a leziunior carioasă atât din punct de vedere funcțional, cât și estetic.

Parodontologie

Parodontologia reprezintă îmbolnăvirile parodonțiului marginal, cel mai adesea cauzate de bacterii. Înainte de orice restaurare dentară estetică, tratarea afecțiunilor gingiei și ale ligamentelor care susțin dintele în os reprezintă o prioritate.

Pedodontie

Luăm în serios stomatologia pediatrică , punând accent nu doar pe protocolul de lucru, dar și pe educația copilului cu privire la importanța menținerii unei igiene corecte.

Ortodontie

Tratamentul ortodontic cu aparat dentar ajută nu doar la îmbunătățirea funcționalității zâmbetului, ci se poate observa încă din primele săptămâni impactul pe care acesta îl are asupra aspectului general al feței, redându-i simetria și estetica.

Endodonție

Endodonția reprezintă tratamentul sau retratamentul canalelor dentare.

Programari online